Betaling

Wij bieden de volgende betaalopties:

• iDEAL
• Credit Card
• Overboeking
• PayPal

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten, tenzij anders vermeld.


Bestellen

Wanneer je bestelling is geplaatst en de betaling is afgerond ontvang je van ons een ‘orderbevestiging’ in je mailbox en gaan wij voor je aan de slag om je bestelling klaar te maken. Zodra je bestelling klaar ligt om te verzenden of opgehaald te worden ontvang je opnieuw een bericht van ons in je mailbox met ‘Bestelling klaar voor verzending/ophalen’. Geen mail ontvangen? Controleer dan of er mail van ons in je spambox is belandt. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op.


Levering

Levertijd
De levertijd kan per product verschillen, dit komt doordat sommige producten op maat gemaakt worden en anderen direct uit voorraad leverbaar zijn.
De (geschatte) levertijd staat bij ieder product apart vermeld onder ‘specificaties’.

Bezorgkosten
Ook de bezorgkosten kunnen per product verschillen. Dit heeft te maken met de maker, gewicht, afmeting en verzending in binnen- of buitenland.
De bezorgkosten zijn terug te vinden in de winkelwagen, zodra je een product in de winkelwagen plaatst.
Let op! De meeste makers versturen hun producten gratis, maar in sommige gevallen is dit voor een maker niet gewenst en brengen wij verzendkosten in rekening. Mocht je bij meerdere makers tegelijkertijd iets bestellen, die beiden verzendkosten hanteren, dan rekenen wij slechts één keer bezorgkosten (grootste en zwaarste product) voor de gehele verzending. In het geval van gratis verzending staat dit vermeld onder ‘specificaties’.

Verzekerd verzenden
Je hebt de keuze om je pakket verzekerd te laten verzenden. De zending is dan verzekerd tot de volgende bedragen:
pakketten van 0 – 2 kg en < 38 x 26,5 x 3,2 cm: tot €500,-
pakketten van 0 – 10 kg en < 100 x 50 x 50 cm: tot €5.000,-
pakketten van 0 – 30 kg en < 176 x 78 x 58 cm: tot €5.500,-
Voor zwaardere en grotere pakketten dient een offerte te worden aangevraagd via info@madeinzwolle.nl

Verzenden
Voor leveringen binnen Nederland werken wij waar mogelijk samen met een verzendorganisatie die per fietskoerier (of indien nodig met biodiesel auto’s) je bestelling ’s avonds op het gewenste adres aflevert. Zodra je bestelling bij ons de deur uitgaat ontvang je hierover een bericht in je mailbox en kan je je bestelling volgen via Track & Trace.

Bestelling ophalen
Het is ook mogelijk om je bestelling op te halen aan de Esdoornstraat 3, 8021 WB in Zwolle van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Vink dan de optie ‘ophalen’ aan in de winkelwagen. Zodra je bestelling klaar ligt ontvang je hierover een bericht in je mailbox.


Bedenktijd

Producten
Je hebt bedenktijd tot 14 dagen na ontvangst van je product(en).

Workshops
Je hebt bedenktijd tot 14 dagen na bestelling van je workshop(s). Valt de workshopdatum binnen 14 dagen na bestelling dan komt de bedenktijd te vervallen wanneer je niet expliciet voor aanvang van de workshop aangeeft dat je je beroept op ontbinding/herroeping.

Wanneer je je beroept op ontbinding/herroeping kunnen eventuele vooraf gemaakte kosten worden berekend indien dit specifiek door de maker is vermeld bij de betreffende workshop onder ‘specificaties’.


Ontbinding/herroeping

Het is mogelijk de koop van een product/workshop ongedaan te maken binnen de bedenktijd, hiervoor kan je gebruik maken van het formulier voor ontbinding/herroeping.


Retourneren

• Je kan producten uiterlijk tot 14 dagen na het ongedaan maken van de koop retourneren.

• Producten worden alleen teruggenomen in nieuwstaat. Producten met een houdbaarheidsdatum kunnen niet worden geretourneerd.

• Zodra de retourzending door ons ontvangen is, ontvang je altijd een mailbericht. Zo weet je zeker dat je retourzending bij ons is aangekomen.

• Zodra wij de retourzending in goede orde ontvangen hebben, storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

• De kosten en risico’s van een retourzending zijn voor je eigen rekening.


Beschadiging

Ondanks dat alle producten met veel zorg en liefde worden ingepakt door de makers, kan het zijn dat een product bij ontvangst beschadigd is.
Controleer daarom altijd bij levering de inhoud van het pakket op eventuele schade.

Indien er schade aan het product blijkt te zijn, raden wij je aan het product zoveel mogelijk in de aangetroffen staat te behouden en de volgende stappen te ondernemen:

• Indien mogelijk fotografeer je het product zoals je het in de verpakking hebt aangetroffen.

• Maak foto’s van het specifieke onderdeel van het product waarop de schade duidelijk zichtbaar is.

• Bewaar de verpakking van het product.

• Neem contact met ons op via info@madeinzwolle.nl. Over het vervolg ontvang je zo spoedig mogelijk een reactie.

Schade dien je uiterlijk binnen 24 uur na levering bij ons te melden.


Klachten

Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen, mocht je toch een klacht hebben neem dan vooral contact met ons op door te mailen naar info@madeinzwolle.nl met daarin je klacht vermeld. Wij zullen zo spoedig mogelijk je klacht in behandeling nemen en je uiterlijk 14 dagen later hierover informeren.